تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ470
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت پاناسونیک Panasonic، دیتا پروژکتورهای زیادی تولید کرده که هر یک کاربرد خاصی دارد. البته این بدان معنا نیست که نمی توان در موارد دیگر از آن بهره مند شد. این شرکت دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ470 را برای اهداف تفریحی و سرگرمی مانند تماشای فیلم یا اجرای بازی‌های کامپیوتری طراحی کرده است که البته می‌توان از این دستگاه برای پخش اسناد متنی مانند اسلایدهای پاور پوینت برای اهداف آموزشی، تجاری یا اداری هم استفاده کرد زیرا وضوح 1080 × 1920 این محصول آن را برای پخش محتوا با کیفیت بالا مناسب ساخته است. در این مقاله به تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ470 خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید: خرید ویدئو پروژکتور

طراحی ظاهری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ470

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ470

از لحاظ طراحی ظاهری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ470 باید بگوییم که این محصول بهترین انتخاب برای محیط کار شماست. در مقایسه با مدل‌های دیگر نسبتاً کوچک بوده و با بدنه‌ی خوش‌فرم و با کیفیت خود، به محیط اطراف زیبایی می بخشد. این دیتا ویدئو پروژکتور که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است، که لنز آن در وسط قرار دارد. لنز بکار رفته در آن تا دو برابر قابلیت زوم داشته و فاصله کانونی آن 21.5 تا 43 ميلي متر است. از مهمترین ویژگی های این دستگاه، وجود پورت های جدید و کاربردی است. پورت HDMI که امروزه کارایی بسیاری دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت بالا منتقل کند، در این مدل ویدئو پروژکتور پاناسونیک تعبیه شده است. دیتا پروژکتور RZ470 از پورت کامپوزیت پشتیبانی نمی کند که البته در هر صورت توصیه نمی شود زیرا کیفیت پایینی دارد همیشه و درگاه HDMI را در اولویت خود قرار دهید. تنها پورت های تعبیه شده در این دستگاه، پورت HDMI، ورودی شبکه و ورودی میکروفون، پورت VGA، پورت DVI، پورت RGB، پورت RCA، پورت Video و پورت SVideo است.

عملکرد و کارایی ویدئو پروژکتور PT-RZ470 Panasonic

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ470

ویدئو پروژکتور پاناسونیک کیفیت بالایی داشته و با استفاده از فناوری هیبریدی لیزر و LED لنز، تصاویر واضح تر هستند و عمر دستگاه تا 20.000 ساعت افزایش یافته است. این میزان در مقایسه با مدل های جیوه ای، افزایش 4 برابری دارد. برای شرح بیشتر عملکرد و کارایی ویدئو پروژکتور PT-RZ470 Panasonic باید گفت که این محصول قادر است تصویری در ابعاد بین 40 تا 300 اینچ را در روشنایی 3500 لومن بر روی پرده نمایش خلق کند. یکی از مواردی که معمولا دیتا پروژکتورها در آن ضعف دارند، اصلاح زاویه تصویر است که ویدیو پروژکتور PT-RZ470 می تواند بصورت عمودی این زاویه را تا 40 درجه بهبود ببخشد. علاوه بر این، ویژگی پخش تصاویر سه بعدی از امکانات بسیار خوب این دستگاه بشمار می رود. پخش محتوای سه ‌بعدی نسبت به محتوای دو بعدی بسیار بهتر انجام می‌شود.

حتما بخوانید: نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک panasonic

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ470 که قابلیت نصب بر روی سقف و زمین را دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای سالن های آموزشی، سالن های کنفرانس، دفاتر مدیران، مصارف نمایشگاهی و تبلیغاتی و حتی علاقمندان به بازی های کامپیوتری باشد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ویدئو پروژکتور پاناسونیک RZ470 می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ470

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور , ویدئوپروژکتور , دیتا پروژکتور , ویدئو پروژکتور پاناسونیک , قیمت ویدئو پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی